مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-29پزشكي

31 واحد صنفی بی اعتنا به پروتکل های بهداشتی در کرمان پلمب شد


مدیر بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 6 هزار و 594 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی کرمان به عمل آمده که منجر به تعطیلی 31 واحد صنفی شده است.

- حمیدرضا گلزاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بیان داشت: کار نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بر عهده اتاق اصناف، سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی است.

وی افزود: عمده نظارت دانشگاه علوم پزشکی بر صنوفی مانند مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و… است اما نظارت بر اصناف دیگر مثل پارچه فروشی، پوشاک و… توسط اتاق اصناف و اداره صمت انجام می شود.

گلزاری با اشاره به عملکرد بهداشت محیط از تاریخ 21 مهرماه لغایت ششم آبان گفت: طی این مدت همکاران ما 6 هزار و 594 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به عمل آورده اند که در نهایت منجر به صدور تعدادی اخطار، معرفی 185 مورد به مراجع قضایی و تعطیلی 31 واحد صنفی شده است.

مدیر بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تاکنون شکایات بسیاری را که از طرف مردم به این اداره واصل شده رسیدگی کرده ضمن اینکه اگر در جایی صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند حتماً با آن برخورد جدی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 واحد صنفی بی اعتنا به پروتکل های بهداشتی در کرمان پلمب شد

31 واحد صنفی بی اعتنا به پروتکل های بهداشتی در کرمان پلمب شد