مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-29بين الملل

پی گیری خواسته های دانشجویان ایرانی از مقامات ایتالیایی توسط وزارت امور خارجه


با توجه به مشکل تعداد قابل توجهی از داوطلبان تحصیل در دانشگاه های ایتالیا و تقاضای آنان از وزارت امور خارجه برای حمایت در زمینه تسریع در صدور روادید دانشجویی، - با توجه به مشکل تعداد قابل توجهی از داوطلبان تحصیل در دانشگاه های ایتالیا و تقاضای آنان از وزارت امور خارجه برای حمایت در زمینه تسریع در صدور روادید دانشجویی، رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در ملاقات با کاردار ایتالیا در تهران مسائل و مطالبات متقاضیان ایرانی را با طرف ایتالیایی در میان گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ملاقات، طرف ایرانی خواستار سرعت بخشیدن به صدور روادید تحصیلی داوطلبان ایرانی گردید و براتخاذ تدابیر و اقدامات مناسب درجهت تحقق مطالبات دانشجویان و داوطلبان تاکید کرد.

کاردار ایتالیا در پاسخ گفت: به منظور ارائه تسهیلات بهتر به شهروندان ایرانی، سفارت ایتالیا در تهران اقدام به افزایش کارکنان بخش روادید کرده و ظرفیت صدور روادید را علیرغم شرایط سخت کرونایی و شیفت بندی حضور کارکنان، 50 درصد افزایش داده است.

وی افزود: این سفارت به وزارت علوم ایتالیا پیشنهاد کرده مهلت ثبت نام در دانشگاهها را به مدت دو ماه افزایش دهد تا فرایند صدور روادید داوطلبان در شرایط آرام و منطقی اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پی گیری خواسته های دانشجویان ایرانی از مقامات ایتالیایی توسط وزارت امور خارجه

پی گیری خواسته های دانشجویان ایرانی از مقامات ایتالیایی توسط وزارت امور خارجه