مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-29سياسي

ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر و راه اندازی مرکز ماده 16 در مازندران


بهزیستی هر چه سریعتر با رعایت پروتکل ها و دقت نظر و بهره گیری از ظرفیت شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط و مسئول نسبت به راه اندازی مرکز ماده 16 و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام نماید.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:بهزیستی هر چه سریعتر با رعایت پروتکل ها و دقت نظر و بهره گیری از ظرفیت شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط و مسئول نسبت به راه اندازی مرکز ماده 16 و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام نماید.

احمد حسین زادگان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خواستار پایان دادن به بلاتکلیفی مرکز ماده 16 شد و اظهارکرد: بهزیستی هر چه سریعتر با رعایت پروتکل ها و دقت نظر و بهره گیری از ظرفیت شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط و مسئول نسبت به راه اندازی مرکز ماده 16 و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام نماید.

وی تاکید کرد: باید فعالیت های مختلف را در چارچوب پروتکل های مقابله با کرونا به پیش ببریم و ضرورت دارد تا با دقت و نظارت بهتر و بیشتر این مرکز فعالیت خود را آغاز کند.

استاندار مازندران گفت: باید برای دستور کار شورا نیز کار اساسی صورت گیرد و مسائل مهم و محوری حوزه مواد مخدر و اعتیاد در جلسات مطرح شود به طوری که مباحث مهم و کلیدی در جلسات کمیته ها بررسی و پیشنهادهای اجرایی برای طرح در جلسات شورا ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر و راه اندازی مرکز ماده 16 در مازندران

ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر و راه اندازی مرکز ماده 16 در مازندران