مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-29دانش

ارزیابی فنی هِدهای جدید چاپگر دیجیتال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت گرفت


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمیرا موحدی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح ارزیابی فنی هد های جدید چاپگر های دیجیتال چاپ منسوجات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گفت: - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به ارزیابی فنی هد های چاپگر دیجیتال شدند که این اقدام به انتخاب بهتر، برای خرید چاپگر ها کمک می کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمیرا موحدی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح ارزیابی فنی هد های جدید چاپگر های دیجیتال چاپ منسوجات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گفت: این طرح با هدف اولویت بندی معیار های فنی هد های چاپگر دیجیتال منسوجات برای شناسایی نیاز این بخش، اجرایی شده است.

موحدی افزود: انتخاب هد های جدید ارائه شده در بازار جهانی و ورود به بازار ایران از دیگر اهداف اجرایی شدن این پروژه به شمار می رود.

فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه هد، مهم ترین قطعه یک ماشین چاپگر دیجیتال است که ویژگی ها، سرعت و کیفیت چاپ را تعیین می کند، گفت: اجرای این طرح می تواند تا حدودی از نظر معرفی و بررسی ویژگی های چند نمونه از هد های جدید و به روز دنیا و شناخت اولویت های موردنظر صنعتگران در انتخاب آنها، مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی فنی هِدهای جدید چاپگر دیجیتال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت گرفت

ارزیابی فنی هِدهای جدید چاپگر دیجیتال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت گرفت