مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-29سياسي

فضای اسلام فضای کینه توزی نیست


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فضای اسلام فضای کینه توزی نیست و این وعده خداوند متعال است که اگر به دنبال زندگی بهشتی هستید در دنیا به دور از کینه و بغض باشید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فضای اسلام فضای کینه توزی نیست و این وعده خداوند متعال است که اگر به دنبال زندگی بهشتی هستید در دنیا به دور از کینه و بغض باشید.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی طی سخنرانی در جمع مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) ایرانشهر، اظهار کرد: خداوند متعال پیامبرش را برای هدایت فرستاده و به همگان توصیه کرده که پیامبر اکرم(ص) را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه زاهدان افزود: در بحث های تربیتی آمده که اگر بخواهیم کسی را به انجام کاری تشویق کنیم تنها گفتار کارساز نیست و باید با عمل خود نیز این را ثابت کنیم و اگر به دنبال تربیت یک جامعه هستیم باید به گفته هایمان جامه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی بیان داشت: خداوند قرآن کریم را که کتابی انسان ساز است نازل کرد و اولین عمل کننده به این کتاب پیامبر اکرم(ص) بود و اگر بخواهند پیامبر(ص) را به صورت یک کتاب مدون در بیاورند می شود قرآن و اگر به دنبال آن باشند که قرآن را یک انسان تجسم کنند می شود حضرت محمد(ص) کسی که تکمیل مکارم اخلاق را هدف مبعث خود می دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای اسلام فضای کینه توزی نیست

فضای اسلام فضای کینه توزی نیست