مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-29سياسي

تقدیر امام جمعه موقت تهران از اقدامات بزرگ شهرداری گرگان


اقدامات و پروژه های شهرداری گرگان در این دوره اقدامات بزرگ و تاثیرگذاری است و استفاده از توان بخش خصوصی هوشمندی شهرداری گرگان را نشان می دهد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، حجت الاسلام سیدمحمد ابوترابی فرد پس از بازدید از پروژه های مختلف شهرداری گرگان شامگاه چهارشنبه در دیدار با دکتر دادبود شهردار گرگان و کارکنان شهرداری گرگان اظهار کرد: افتخار خدمت به مردم یکی از بالاترین افتخارات و فرصت ها و نعمت پروردگار به انسان است.

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری گرگان در سال های اخیر، ادامه داد: نگاه من به این است می توان برای آینده افقی را در نظر بگیریم که خدمات به مردم با کیفیت بیشتر و هزینه تمام شده کمتر اجرایی شود تا رضایتمندی مردم هم افزایش یابد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بازدید از پروژه های شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری های کشور با مشکلات جدی هزینه و بودجه روبرو هستند، شهرداری گرگان پروژه های خوبی را به اجرا گذاشته اما باید به این موضوع توجه کنیم که پروژه های اجرایی ریل گذاری پیشرفت آینده شهر هم باشد.

ابوترابی فرد گفت: اجرای پروژه شهربازی مدرن گرگان در این شرایط کار بزرگی است که به رونق اقتصادی شهر و تبدیل کردن شهر به شهر مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه موقت تهران از اقدامات بزرگ شهرداری گرگان

تقدیر امام جمعه موقت تهران از اقدامات بزرگ شهرداری گرگان