مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-29پزشكي

پیش بینی وضعیت کرونا در آذر و دی ماه


مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: پیش بینی می شود کرونا در آذر و دی ماه از اکنون بیشتر باشد و ظرفیت تخت های بیمارستانی از اشباع رد شود.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره پیش بینی وضعیت بیماری کرونا گفت: پیش بینی می شود کرونا در آذر و دی ماه از اکنون بیشتر باشد و ظرفیت تخت های بیمارستانی از اشباع رد شود اگر با این سطح بی خیالی جلو برویم لذا باید مردم همت و طوری رفتار کنند که آمار کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، دکترنوذر نخعی شامگاه چهارشنبه هفتم دیماه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان اظهار کرد: شرایط استان کرمان اصلا خوب نیست و مردم باید در اقدامات پیشگیری جدی تر باشند.

وی افزود: امروز رکورد مرگ را نسبت به چند ماه اخیر در پی شیوع کرونا و 24 نفر فوتی در استان داشتیم و تقریبا 1000 نفر اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند.

نخعی با اشاره به اینکه در پیک قبلی در مردادماه تعداد بستری های ما به 800 نفر رسید، تصریح کرد: وقتی تعداد مرگ را مطرح می کنیم، براساس قواعد بین المللی فقط مواردی گزارش می شود که تست آنها مثبت است اما خیلی از موارد در بیمارستان که تست منفی از کار در می آید، پزشک معتقد است که کروناست و اگر این موارد مشکوک جمع شود مرگ و میر دو برابر می شود که با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت کرونا در آذر و دی ماه

پیش بینی وضعیت کرونا در آذر و دی ماه