مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-29سياسي

قرارگاه جهادی مقابله با کرونا بسیج دانشجویی آذربایجان غربی دوباره آغاز به کار کرد


احسان صادقی، دبیر قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود مجدد نیرو های داوطلب و جوانان مخلص برای مقابله با کرونا، - دبیر قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی این استان، دوباره قرارگاه جهادی مقابله با کرونا را تشکیل داد.

احسان صادقی، دبیر قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود مجدد نیرو های داوطلب و جوانان مخلص برای مقابله با کرونا، بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی مجدداً قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا را تشکیل داد و بنا دارد در کمیته هایی فعالیت خود را در سطح استان آغاز کند.

صادقی مطرح کرد: این قرارگاه، کار خود را با ایده یابی و بررسی راه های مقابله هوشمند با ویروس کرونا طی جلساتی در این روز ها آغاز کرده و قرار است در روز های آتی، با تمرکز بر بحرانی ترین نقاط استان عملیات جهادی خود را دنبال کند.

دبیر قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات تصمیم گرفته شده در قرارگاه اظهار کرد: برگزاری جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی مقابله با کرونا بسیج دانشجویی آذربایجان غربی دوباره آغاز به کار کرد

قرارگاه جهادی مقابله با کرونا بسیج دانشجویی آذربایجان غربی دوباره آغاز به کار کرد