مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-29سياسي

نامه رییس حماس به 5 هزار شخصیت؛ وحدت، هدفی راهبردی است


رییس دفتر سیاسی حماس در غزه نامه هایی برای پنج هزار شخصیت شناخته شده فرستاد و ضمن هشدار درباره توطئه های کنونی علیه مسأله فلسطین، تحقق وحدت را هدفی استراتژیک خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یحیی السنوار رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه پیام هایی برای پنج هزار نفر از شخصیت های برجسته، شخصیت های مجتمع مدنی، کادرهای سرشناس زنان، نویسندگان و فرهنگیان فرستاد تا آنها را در جریان تحولات مربوط به گفت وگوی ملی فلسطینی قرار دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، السنوار در نامه خود بر موضع همیشگی حماس که مبتنی بر دیدگاه ثابتش برای وحدت فلسطینی است، تأکید کرد و گفت، تحقق وحدت فلسطینی هدفی راهبردی است که از هیچ تلاشی برای تحقق آن فروگذاری نمی شود.

وی افزود، حماس حجم خطرات و تهدیدات علیه مسأله فلسطین را درک می کند و به همین دلیل برای بسیج تمام توان ملت فلسطین جهت مقابله با معامله قرن ، اشغال اراضی کرانه باختری و عادی سازی روابط تلاش می کند.

این پیام شامل جزییاتی مهم از مسیر گفت وگوی ملی و اقداماتی است که تا کنون در زمینه دیدار میان گروه های فلسطینی در چارچوب گفت وگوی فراگیر انجام شده است.

السنوار مخاطبان این نامه را به حمایت از وحدت ملی با مواضع تأثیرگذار خود در جامعه فراخواند و تأکید کرد، مرحله آینده شامل دیدارهای بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس حماس به 5 هزار شخصیت؛ وحدت، هدفی راهبردی است

نامه رییس حماس به 5 هزار شخصیت؛ وحدت، هدفی راهبردی است