مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-29سياسي

ضرورت راه اندازی فن بازارها در استان سمنان/ تعامل با دانشگاه ها تقویت شود


معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با بیان اینکه تاکید ویژه ای در استانداری بر ترویج و گسترش فن بازارها وجود دارد، گفت: باید از تعامل با دانشگاه ها بهره کافی را برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری شامگاه چهارشنبه در نشست شورای پژوهش استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه استانداری بر راه اندازی فن بازارها تاکید دارد، بیان کرد: با فعال شدن فن بازارها می توانیم شاهد ترقی مشاغل نوین باشیم.

وی با بیان اینکه استفاده از روش های نوین و فضای مجازی برای ارائه پژوهش ها و به خصوص کاربرد آنها در فن بازارها مورد تاکید است، افزود: باید نتایج تحقیقات و پژوهش ها در سطح استان به وضوح ننمود یابد معاون منابع انسانی استاندار سمنان با بیان اینکه بررسی پژوهش هایی که در گذشته انجام شده اند می بایست در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: باید بهره بردارها را در حوزه پژوهش در نشست های شورای پژوهش استان دعوت و از تولیدات آنها نیز استفاده کرد.

منصوری با بیان اینکه امروز در مقوله پژوهش نباید بحث های فردی را مد نظر قرار داد، بیان کرد: پژوهش ها پس از مطرح شدن در بازه های زمانی شش ماهه و یک ساله می بایست به بررسی گذاشته و نتایج آنها در دستگاه های اجرایی اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی فن بازارها در استان سمنان/ تعامل با دانشگاه ها تقویت شود

ضرورت راه اندازی فن بازارها در استان سمنان/ تعامل با دانشگاه ها تقویت شود