مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 00:352020-10-28اقتصادي

رفع نیاز کشور به خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی از سوی دانش بنیان ها


یکی از شرکت های دانش بنیان با بومی سازی تولید خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی 55 تن، خط تولید آن را با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی کردند تا بتوانند ناوگان فرسوده کشور در زمینه این صنعت را به روز رسانی کند.

- یکی از شرکت های دانش بنیان با بومی سازی تولید خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی 55 تن، خط تولید آن را با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی کردند تا بتوانند ناوگان فرسوده کشور در زمینه این صنعت را به روز رسانی کند.

رضا ریاضی، مدیرعامل این شرکت فناور در گفت وگو با ایسنا، زمینه تحقیقاتی این شرکت دانش بنیان را صنایع سنگین دانست و گفت: طراحی و ساخت چکش های هیدرولیکی، بازوهای هیدرولیکی، انواع جرثقیل و دستگاه های منیپولیتور از دستاوردهای این شرکت است.

ریاضی، جدیدترین پروژه این شرکت را بومی سازی خودروی کشنده سنگین 8 در 4 با تناژ 100 تن و جرثقیل تلسکوپی 55 تن با طول تلسکوپ 42 متر دانست و اظهار کرد: این محصول بالغ بر 30 هزار قطعه داشته و به طول کامل طراحی و ساخت آن داخلی است.

مجری طرح با اشاره به ویژگی های جرثقیل تلسکوپی افزود: این دستگاه متحرک تا 80 کیلومتر در ساعت حرکت می کند و از تناژ 55 کیلوگرم تا 5 هزار کیلوگرم را جابه جا می کند، ضمن آنکه حداکثر طول تلسکوپ آن 42 متر است و تا 56.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیاز کشور به خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی از سوی دانش بنیان ها

رفع نیاز کشور به خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی از سوی دانش بنیان ها