مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 22:152020-10-28سياسي

بازدید شهردار ساری از مناطق کم برخوردار و دستور رسیدگی مشکلات +فیلم و عکس


شهردار ساری در بازدید میدانی از مناطق بلوار امام رضا(ع) و امامزاده عباس(ع) شهر ساری از نزدیک نیازهای شهری و مطالبات مردمی این محلات را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای رسیدگی به مشکلات صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رجبی شهردار ساری عصر روز گذشته در راستای بازدیدهای میدانی به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل شهروندان، به همراه معاونین، شهردار منطقه یک و رییس سازمان فضای سبز شهرداری ساری با حضور در بلوار امام رضا(ع) از خیابان های پیرامون این بلوار و همچنین از محله امامزاده عباس(ع) بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، شهروندان بلوار امام رضا(ع) مشکلات منطقه و مطالبات خود را که شامل معضل آب های سطحی در برخی معابر، تملک املاک در مسیر، آسفالت و جدول گذاری بود را با عباس رجبی شهردار ساری به صورت مستقیم مطرح کردند.

  ساکنین خیابان شهید جهان پیما ساری نیز مشکلات این خیابان ازجمله نیاز به تعریض ورودی خیابان، جدول کشی، هدایت آب های سطحی، ایجاد روشنایی در مسیر، آسفالت کوچه های شهید نوریان، لکه گیری آسفالت، اصلاح دریچه های آب وسط خیابان که تبدیل به چاله شده، افزایش امنیت بوستان شهید جهان پیما، بررسی طرح ترافیکی این خیابان و نام گذاری کوچه های خیابان شهید جهان پیما را در حضور شهردار ساری مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید شهردار ساری از مناطق کم برخوردار و دستور رسیدگی مشکلات +فیلم و عکس

بازدید شهردار ساری از مناطق کم برخوردار و دستور رسیدگی مشکلات +فیلم و عکس