مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 21:402020-10-28اقتصادي

آزادسازی 14 هزار مترمربع از اراضی دولتی در شهرستان پردیس


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس گفت: با اجرای یک حکم 14 هزار مترمربع اراضی دولتی با ارزش 140 میلیارد ریال از ید متصرفان خارج شد.

- ایمان زهره وند رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس، در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای این حکم آادسازی اراضی دولتی، اظهار کرد: با اجرای دستور علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس 14 هزار متر از اراضی دولتی در لوران بومهن از ید متصرفات خارج شد.

وی گفت: این اراضی در پلاک 204 لوران از سال های گذشته به تصرف افراد سودجو درآمده بود که با شکایت و پیگیری اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس خلع ید و به مالکیت دولت درآمد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس ادامه داد: با حضور دستگاه های اجرایی، نماینده دادستان و نیروی انتظامی، بناهای غیرمجاز احداثی در این اراضی نیز تخریب و به وضعیت اولیه بازگردانده شد.

زهره وند با بیان اینکه ارزش این اراضی حدود 140 میلیارد ریال برآورد شده، تأکید کرد: از همکاری دادستان شهرستان پردیس در پیگیری و برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی اراضی دولتی در منطقه تقدیر می کنیم زیرا با این احکام اراضی ملی از دست متصرفان خارج می شود.

انتهای پیام/67016/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 14 هزار مترمربع از اراضی دولتی در شهرستان پردیس

آزادسازی 14 هزار مترمربع از اراضی دولتی در شهرستان پردیس