مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-28بين الملل

ترامپ نخستین جمهوری خواه بازنده در تگزاس طی 44 سال می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که کمتر از یک هفته به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده نتایج برخی نظرسنجی ها و تحلیل ها حاکی از آن هستند که دونالد ترامپ ، - منابع خبری بر اساس نتایج نظرسنجی ها گزارش داده اند ترامپ ممکن است نخستین نامزد جمهوری خواه در 44 سال گذشته باشد که در ایالت تگزاس بازنده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در حالی که کمتر از یک هفته به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده نتایج برخی نظرسنجی ها و تحلیل ها حاکی از آن هستند که دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا ممکن است نخستین نامزد جمهوری خواهی باشد که در 44 سال گذشته در ایالت تگزاس بازنده می شود.

آخرین بار که یک نامزد دموکرات در ایالت تگزاس به پیروزی رسید سال 1976 و آخرین بار که در ایالت جورجیا به پیروزی رسید سال 1992 بود.

پایگاه تروث آوت گزارش داده ستاد انتخاباتی جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ابتدا قصد داشت منابعش را روی تبلیغات در 17 ایالت خاکستری متمرکز کند که نتایج آنها در ادوار انتخاباتی گذشته بین نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات در چرخش بوده اند.

با این حال، تیم او اکنون در پرتو نتایج نظرسنجی ها و برخی تحلیل ها صرف هزینه در 2 ایالت یاد شده را مورد بررسی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ نخستین جمهوری خواه بازنده در تگزاس طی 44 سال می شود؟

ترامپ نخستین جمهوری خواه بازنده در تگزاس طی 44 سال می شود؟