مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:252020-10-28اقتصادي

مانور بازگشایی دریچه سد طرق مشهد انجام شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: سد طرق یکی از مهمترین سدهای تامین آب شرب کلانشهر مشهد با حجم 33 میلیون متر مکعب است که مانور بازگشایی همزمان با هفته پدافند غیر عامل انجام شد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی محمد علایی اظهارکرد: در هر جایی که مقررات و الزامات پدافند غیرعامل رعایت شود، در شرایط بحران بهترین بهره برداری از آن موارد را در پی خواهد داشت، پدافند غیرعامل یکی از اصول اساسی زندگی امروز بشری است و همه افراد جامعه مکلف به رعایت اصول پدافند غیرعامل در تصمیم گیری هستند.

وی با اشاره به شعار محوری در خصوص پدافند غیر عامل، بیان کرد: رعایت به اصول پدافند غیرعامل باید با شروع تولد هر کس با خودش به دنیا بیاید و با مرگش پایان یابد؛ لذا باید تمام رفتار و عملکرد ما در راستای اصول پدافند غیر عامل باشد تا در شرایط بحرانی آسیبی به کشور و خانواده وارد نشود.

علایی با بیان اینکه پدافند غیر عامل باید پیوست هر طرحی باشد تا آن طرح به درستی و اصولی اجرا شود، بیان کرد: به طور مثال اگر از ابتدا تا مرحله مطالعه افتتاح یک سد برنامه های پدافند غیر عامل در نظر گرفته شود در زمان اجرا بهره برداری هزینه ها به صورت چشمگیری کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بازگشایی دریچه سد طرق مشهد انجام شد

مانور بازگشایی دریچه سد طرق مشهد انجام شد