مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:252020-10-28سياسي

تبدیل کانون های مساجد لرستان به کارگاه های تولید ماسک


مدیر ستاد کانون های مساجد لرستان با اشاره به این که بسیاری از کانون های مساجد به کارگاه های خیاطی و تولید ماسک تبدیل شده است، گفت: ماسک های تولیدی کارگاه های مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بین مردم به ویژه مردم حاشیه شهرها به صورت رایگان توزیع می شود.

- ایسنا/لرستان مدیر ستاد کانون های مساجد لرستان با اشاره به این که بسیاری از کانون های مساجد به کارگاه های خیاطی و تولید ماسک تبدیل شده است، گفت: ماسک های تولیدی کارگاه های مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بین مردم به ویژه مردم حاشیه شهرها به صورت رایگان توزیع می شود.

محمد ابدالی پور امروز 7 آبان در تشریح فعالیت های کانون های مساجد در مقابله با کرونا، اظهار کرد: در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، فعالیت های جهادی کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برای مقابله با بیماری کرونا آغاز شده است.

وی با بیان این که با شیوع ویروس کرونا در کشورمان فعالان مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد به شیوه های مختلف در کنار مردم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش کرده اند، بر فعالیت همه جانبه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد و افزود: هم اکنون کانون های فرهنگی و هنری مساجد محور فعالیت های اجتماعی و برنامه های فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل کانون های مساجد لرستان به کارگاه های تولید ماسک

تبدیل کانون های مساجد لرستان به کارگاه های تولید ماسک