مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-28سياسي

وداع با پیکر شهید حسین راستگو در ساری


مراسم وداع با پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس حسین راستگو با حضور مردم شهیدپرور مازندران در مصلی ساری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پیکر پاک و مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس شهید حسین راستگو پس از 34 سال به وطن، استان مازندران و شهر ساری بازگشت.

شهید حسین راستگو در سال 1365 در منطقه سلیمانه عراق توسط پاتک دشمن بعثی به درجه شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تفحص در مناطق عملیاتی، شناسایی شد و بعد از 34 سال به وطن بازگشت.

  شهید حسین راستگو، فرزند اسماعیل در تاریخ 26 اردیبهشت سال 1341 در شهر ساری چشم به جهان گشود، فرزند اول خانواده بود که بعد از طی دوران کودکی راهی سنگر علم و دانش شد.

دوران ابتدایی را در مدرسه شهید توفیقی و دوره راهنمایی را در مدرسه شهید یوسفی گذراند و دوره دبیرستان را در مدرسه امام خمینی تا سال دوم ادامه داد، سپس ترک تحصیل کرد و به ژاندارمری رفت، مدت یک سال در آنجا خدمت کرد سپس به سربازی اعزام شد.

وی دوره آموزش مقدماتی را در هوابرد شیراز به مدت سه ماه گذراند و از طریق گردان 35 هوابرد شیراز به منطقه عملیاتی اعزام و در منطقه پنجوین عراق اعزام شد.

شهید راستگو و هم رزمانش هنگامی که در کمین بودند توسط عراقی ها به اسارت گرفته شدند و تا سال 83 به عنوان مفقود الاثر بود، در این سال به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با پیکر شهید حسین راستگو در ساری

وداع با پیکر شهید حسین راستگو در ساری