مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:402020-10-28اقتصادي

کمترین شکایات مردم قم از بیمه سلامت است


در برسی عملکرد ادارات کل استان در شاخص های اختصاصی رتبه یک و به گفته سازمان بازرسی نیز جزء دو اداره استان که کمترین شکایات را داشته اند هستیم .

- ایسنا/قم مدیر کل بیمه سلامت استان قم گفت: در برسی عملکرد ادارات کل استان در شاخص های اختصاصی رتبه یک و به گفته سازمان بازرسی نیز جزء دو اداره استان که کمترین شکایات را داشته اند هستیم .

محمد رضا فخاریان مدیر کل بیمه سلامت استان قم در در نشست خبری امروز عنوان کرد: بیمه سلامت با حدود40 میلیون بیمه شده، بزرگترین سازمان بیمه شده ای کشور است که میانگین در هر سال141میلیون بار مراجعه به 45 هزار مرکز طرف قرارداد در سطح کشور را داشته است.

وی با بیان اینکه صندوق های بیمه ای ما شامل صندوق های کارمندان دولت، ایرانیان، سایر اقشار، روستاییان، بیمه همگانی و اتباع خارجی است، ادامه داد: در سال 98 در استان قم حدود بیش از دو میلیون بار مراجعه به بیش از 600 مرکز درمانی طرف قرارداد وجود داشته است که حدود 220 میلیار تومان هزینه درمان شده است و در سال جاری نیز به صورت میانگین نزدیک به 18و نیم میلیارد تومان هزینه ی درمان داشته ایم.

وی در رابطه با رسالت بیمه سلامت اظهار کرد: توسعه کمی وکیفی خدمات، پوشش فراگیر و عادلانه، رفع هم پوشانی بیمه شدگان، گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از اهداف بیمه سلامت است و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین شکایات مردم قم از بیمه سلامت است

کمترین شکایات مردم قم از بیمه سلامت است