مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:252020-10-28سياسي

محدودیت های جدید کرونایی اعلام می شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: محدودیت های جدید کرونایی در شهر اردبیل و شهرهایی که دارای وضعیت قرمز هستند، به زودی اعلام خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: محدودیت های جدید کرونایی در شهر اردبیل و شهرهایی که دارای وضعیت قرمز هستند، به زودی اعلام خواهد شد.

بهروز ندایی 7آبان در سفر به پارس آباد و بررسی آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان اظهار کرد: در اردبیل و برخی از شهرها شاهد روند صعودی مبتلایان و افزایش بستری ها هستیم که در این زمینه محدودیت های جدید در جلسه ستاد کرونای استان اعمال و اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای کنترل این وضعیت باید همه به ویژه عموم شهروندان پای کار بیایند چرا که به اندازه کافی مشکلات و نارسایی هایی را در بخش های مختلف داریم و ضرورت دارد بیش از این به کادر درمانی و بیمارستانی فشاری وارد نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: هر چند نسبت به برخی از استان ها وضعیت ما مطلوب است ولی با توجه به روند رو به رشد تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای آینده، با کمبود تخت های بیمارستانی روبه رو خواهیم شد.

ندایی افزود: همه کارکنان دولت موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی هستند و تاکیدمان بر این است تا کارکنان دولت برای مراجعینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید کرونایی اعلام می شود

محدودیت های جدید کرونایی اعلام می شود