مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:152020-10-28اقتصادي

مدیران در جذب سرمایه گذاران غیرت به خرج دهند/ آماده همکاری با وزارت کار هستیم


استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: مدیران استان باید در پیگیری مسائل مربوط به جذب و حمایت سرمایه گذاران غیرت و تعصب به خرج دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت شستا و سایر شرکت های بزرگ سرمایه گذاری که زیر مجموعه وزارت کار هستند می توانند از همین فردا عملیات اجرایی پروژه های خود از جمله احداث گاوداری با ظرفیت 6 هزار راس گاو را  اجرایی کنند و من همه  مسؤولیت پیگیری واگذاری زمین و سایر مشکلات اداری را بر عهده می گیرم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان با پتانسیل های فراوان نباید جزو استان های بیکار کشور باشد، خاطرنشان کرد: سالانه 24 هزار تن بادام در چهارمحال و بختیاری تولید می شود که 15 هزار تن از این مقدار بادام مامایی است که ارزش بسیار بالاتری دارد که صادرات آن سالانه دارای حداقل هزار میلیارد تومان ارزش است که متاسفانه درآمد حاصل از صادرات آن در درون استان هزینه و سرمایه گذاری نمی شود و به جیب دلالان هندی می رود.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه کار و رفاه اجتماعی برای برندسازی و احداث مراکز بزرگ تولیدی را در جهت توسعه و رشد اقتصادی استان داریم و امیدواریم که هرچه سریع تر مسائلی که  در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در جذب سرمایه گذاران غیرت به خرج دهند/ آماده همکاری با وزارت کار هستیم

مدیران در جذب سرمایه گذاران غیرت به خرج دهند/ آماده همکاری با وزارت کار هستیم