مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:152020-10-28سياسي

علی اف در دیدار عراقچی: مرزهای ایران و آذربایجان مرز برادری و دوستی خواهد بود


رییس جمهور آذربایجان در دیدار معاون وزیر خارجه ایران، بر اهمیت تقویت روابط و اتخاذ اقدامات لازم برای مرزهای مشترک تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس جمهور آذربایجان طی دیدار با هیأت ایرانی به ریاست  سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت که مرزهای مشترک دو کشور مرزهای برادری و دوستی خواهد بود.

عراقچی که دیروز راهی باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان شده، امروز چهارشنبه در رأس هیأتی با الهام علی اف رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

خبرگزاری آذرتاگ جمهوری آذربایجان به نقل از ریاست جمهوری این کشور گزارش داد که علی اف از عراقچی و هیأت همراه او استقبال کرده و درباره تحولات منطقه گفت وگو کرده است.

تبریک و تسلیت عراقچی به دولت و مردم جمهوری آذربایجان عراقچی طی این دیدار جان باختن شماری از شهروندان غیرنظامی جمهوری آذربایجان در حمله موشکی ارمنستان به شهر بردع را به دولت و مردم جمهوری آذربایجان تسلیت گفت و اظهار  داشت: به خوبی می دانید که جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا با اشغال اراضی آذربایجان مخالفت و از تمامیت ارضی آن حمایت کرده است .

بر اساس این گزارش، عراقچی در ادامه گفت: به نوبه خود لازم دیدم که پیروزی های اخیر ارتش جمهوری آذربایجان در میدان نبرد و آزادسازی بخشی از اراضی اشغالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اف در دیدار عراقچی: مرزهای ایران و آذربایجان مرز برادری و دوستی خواهد بود

علی اف در دیدار عراقچی: مرزهای ایران و آذربایجان مرز برادری و دوستی خواهد بود