مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:152020-10-28اقتصادي

استیجاری بودن ادارات شهر قدس زیبنده نیست


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به وجود زیرساخت های اقتصادی، نزدیکی به پایتخت و تراکم جمعیتی در شهرستان قدس، گفت: استیجاری بودن و نداشتن برخی فضاهای اداری زیبنده این شهر نیست و نیاز به کمک و توجه ویژه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ظهر امروز در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی شهرستان قدس در سالن جلسات باقرالعلوم(ع)، اظهار کرد: مقوله توسعه، مقوله ای پویا، فعال و همه جانبه است و کمیته های برنامه ریزی ظرفیت های مناسبی برای مشارکت حداکثری ذی نفعان در امر برنامه ریزی و توسعه کشور هستند.

وی گفت: نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی در سطح شهرستان قدس از محل اعتبارات سرمایه استان و اعتبارات متوازن است که با توجه به محدودیت هایی مانند سقف اعتبارات ابلاغی به استان، فصول هزینه ای نیز در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بیان کرد: در بخش متوازن شاخص های در سطح کشوری در نظر گرفته شده و اگر وضعیت یک شهرستان به نسبت جمعیت با شاخص ها توازن نداشته باشد، نمی توان در آن حوزه بودجه ای در نظر گرفت و این مؤلفه ها کارشناسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیجاری بودن ادارات شهر قدس زیبنده نیست

استیجاری بودن ادارات شهر قدس زیبنده نیست