مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:052020-10-28اقتصادي

اجازه تکرار تجربه تلخ واگذاری های غیراصولی را نمی دهیم


استاندار گیلان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم تجربه تلخ واگذاری های غیراصولی در سنوات قبل تکرار شود، گفت: فروش، صرفاً به افراد توانمند، دارای صلاحیت و ترجیحاً بومی با شرط حفظ و نیز افزایش اشتغال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع غروب چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سازمان صمت استان اظهار کرد: گیلان دارای رتبه ششم کشوری در حوزه سرمایه گذار است که تحقق این مهم با تلاش فعالان حوزه صنعت، کارآفرینان و مدیران دستگاه های اجرایی به وجود آمد و نباید به این جایگاه اکتفا کنیم.

وی سرمایه در گردش، معوقات بانکی، مشکلات زیست محیطی و تأمین منابع مالی را عمده ترین تنگناها در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی دانست و بر لزوم تسریع در رفع موانع تولید و تلاش برای تحقق ظرفیت اسمی واحدهای صنعتی و تولیدی استان تأکید کرد.

استاندار گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دوم شهریورماه امسال هم زمان با هفته دولت مبنی بر ضرورت تشکیل کارگروهی شبانه روزی به منظور برطرف کردن موانع تولید تصریح کرد: در راستای اجرای این دستور و رویکرد مهم؛ مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تکرار تجربه تلخ واگذاری های غیراصولی را نمی دهیم

اجازه تکرار تجربه تلخ واگذاری های غیراصولی را نمی دهیم