مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:502020-10-28سياسي

بیانیه مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد علیه ماکرون


مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد علیه ماکرون بیانیه ای صادر کرد.

- مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام دولت فرانسه در حمایت از اهانت نشریه فرانسوی  به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) ، باطن شیطانی و جریان غیرانسانی این دولت را به دنیا ثابت کرد.

دولت فرانسه از ترس و وحشتی که از افزایش شتاب گسترش اسلام دارد به هر بهانه ی غیر مطلوبی سعی در گسترش فرایند شیطانی اسلام ستیزی دارد که این تلاش ها چیزی جز رسوا کردن خود و دولت خود را به همراه نخواهد داشت.

از صدراسلام تا کنون پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) دشمنان حیله گر و مکار خود را داشته اند،منتها چیزی که بین این دشمنی ها مشترک است استفاده مداوم از شیوه تمسخر است که با این شیوه فقط ناتوانی و حقارت خود رو نشان میدهند.

‏کدام قانون و کدام تفکر به غیر از تفکر به اصطلاح مدرنیته غرب، از اهانت به مقدسات و پیامبر جمعیت بیش از یک میلیارد مسلمانان در جهان را آزادی بیان میداند و از این اقدام ناشایست تمجید میکند؟ اما همان تفکر انتقاد نخست وزیر کشور ترکیه در نکوهش رفتار نژادپرستانه  از امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه را بر نمی تابد و کار را به احضار و تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد علیه ماکرون

بیانیه مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد علیه ماکرون