مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:102020-10-28اقتصادي

شرط سرمایه گذاری شستا در خانمیرزا/ تعیین ضرب الاجل دو ماهه برای تعیین زمین


معاون اقتصادی وزیر کار با تاسف بار خواندن تاخیر 6 ساله برای واگذاری زمین جهت احداث گاوداری در خانمیرزا توسط شرکت شستا، گفت: اگر طی دو ماه آینده موضوع زمین تعیین تکلیف نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الله میرزایی عصر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش پنج درصدی میزان بیکاری در استان اقدام بسیار خوبی بوده که در سال های اخیر صورت گرفت اما هنوز چهارمحال و بختیاری با توجه به پیشرفت سایر استان ها در جایگاه خود که دومین استان بیکار کشور بود مانده است.

معاون اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: سرمایه گذاری صنعتی چندانی در گذشته این استان صورت نگرفته و در میان 225 بنگاه فعال، فقط 23 بنگاه بالای 100 نفر دارد که نشان می دهد ساخت صنعتی این استان یک ساخت ریزدانه است که انتقال و کاربست تکنولوژی در چنین شرایطی امکان پذیر نیست و زنجیره های ارزش شکل نمی گیرند.

وی با بیان اینکه تقریبا هیچ برند معتبری در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: بازار مطمئن، ایجاد زنجیره ارزش، ایجاد سرمایه در گردش درون استانی از جمله خواص وجود برند در هر استانی است.

متاسفانه در این استان زنجیره ارزش شکل نگرفته و خام فروشی صورت می گیرید که نه سودی دارد نه توسعه ای میرزایی تاکید کرد: این استان از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط سرمایه گذاری شستا در خانمیرزا/ تعیین ضرب الاجل دو ماهه برای تعیین زمین

شرط سرمایه گذاری شستا در خانمیرزا/ تعیین ضرب الاجل دو ماهه برای تعیین زمین