مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:152020-10-28اقتصادي

ضدونقیض دورکاری کارمندان تهرانی


اوج گرفتن سه باره کرونا در تهران مسؤولان را بر آن داشت تا با وضع قانون دورکاری کارکنان تا پایان آبان ماه مانع ادامه روند صعودی این اپیدمی در پایتخت شوند.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ سیدمهدی حسینی: چند روزی از آغاز آبان می گذرد،کرونا تصمیمات جدیدی اخذ شد که طی آن برای 43 شهرستان قرمز محدودیت های جدیدی از جمله ممنوعیت فعالیت بعضی از اصناف و شغل ها به مدت یک هفته به تصویب رسید.

اشاره کلی پایگاه خبری دولت همچنین برای تهران نیز طبق آنچه پایگاه اطلاع رسانی دولت در پنج شنبه گذشته اعلام کرده بود قرار بر اعمال محدودیت و دورکاری کارمندان تهرانی به اجرا دربیاید و بر این اساس  مقرر شد از روز دوشنبه 1399/8/5 تا پایان آبان ماه نسبت به کاهش حضور کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی در تهران به میزان 50 درصد اقدام شود.

نکته ابهام دار آنکه در این اطلاعیه به صورت واضح اشاره ای نشده بود که آیا این دورکاری مختص کارمندان کلانشهر تهران است یا کل استان تهران؟ و به صورت کلی از عنوان کارکنان دولت در تهران نام برده شده بود.

استاندار محدودیت را شامل استان و معاونش تهران اعلام می کند بعد از این خبر روز شنبه انوشیروان محسنی پندپی استاندار تهران خبر از شامل شدن این محدویت ها برای کارمندان استان تهران داد و اظهار کرد:  بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدونقیض دورکاری کارمندان تهرانی

ضدونقیض دورکاری کارمندان تهرانی