مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-28اقتصادي

اختصاص 50 هکتار زمین برای احداث شهرک بادام در چهارمحال و بختیاری


برای احداث شهرک بادام یک قطعه زمین در حدفاصل شهرستان سامان و شهرکرد به مساحت 50 هکتار اختصاص یافته و فرآیند اداری آن در حال انجام است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای احداث شهرک بادام یک قطعه زمین در حدفاصل شهرستان سامان و شهرکرد به مساحت 50 هکتار اختصاص یافته و فرآیند اداری آن در حال انجام است، می توان این شهرک را به سرمایه گذار بخش خصوصی نیز واگذار کرد.

اقبال عباسی هفتم آبان ماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حضور شرکت های سرمایه گذاری بزرگ در مناطق کم برخوردار موجب ایجاد رونق و تحرک بخشی در حوزه تولید می شود، اظهار کرد: این استان باوجود ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار در حوزه های مختلف بالاترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است، این مسئله زیبنده چهارمحال وبختیاری نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای حل مشکل بیکاری در این استان مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید حمایت لازم را انجام دهند، همچنین مدیران در پیگیری مسائل مربوط به سرمایه گذاری باید غیرت و تعصب به خرج دهند تا سرمایه گذاری نتیجه بخش باشد.

وی از مشارکت بانک رفاه کارگران در پروژه احداث محور فرخشهر-شهرکرد-ناغان به خوزستان خبر داد و گفت: این پروژه مرکز استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 هکتار زمین برای احداث شهرک بادام در چهارمحال و بختیاری

اختصاص 50 هکتار زمین برای احداث شهرک بادام در چهارمحال و بختیاری