مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:002020-10-28اجتماعي

برگزیده شدن 2 دانش آموز زنجانی در جشنواره «آینه زمان»


رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دو تن از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در جشنواره «آینه زمان» به عنوان منتخب معرفی شدند.

- قاسم علی قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره ها فرصتی برای ارتقای سطح آموزش ها در مدارس است.

رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره آینه زمان اضافه کرد: این جشنواره با همت اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان و فرهنگیان در بیش از 20 رشته فرهنگی و هنری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، ادامه داد: در نهایت دو نفر از دانش آموزان استان زنجان جزو منتخبان این جشنواره اعلام شدند.

قنبری با بیان اینکه امید است دانش آموزان و فرهنگیان در جشنواره های مختلفی که در سال تحصیلی 1400-1399 در حال اجرا است، مشارکت داشته باشند، افزود: هم اکنون جشنواره های علوی، علمدار، پرسش مهر 21، مسابقات فرهنگی هنری و نوغلامان حسینی که در فضای مجازی در حال اجرا است.

رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هر یک از این جشنوارها در رشته های مختلف در حال اجرا هستند و مخاطبان می توانند آثار خود را از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیده شدن 2 دانش آموز زنجانی در جشنواره «آینه زمان»

برگزیده شدن 2 دانش آموز زنجانی در جشنواره «آینه زمان»