مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-28دانش

برگزاری اولین رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر در دانشگاه حکیم سبزواری


اولین رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه های استان های خراسان رضوی، شمالی و سمنان با عنوان طرح کمند روز چهارشنبه با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی اولین رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه های استان های خراسان رضوی، شمالی و سمنان با عنوان طرح کمند روز چهارشنبه با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر با عنوان کمند به وسیله معاونت فرهنگی این وزارت و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف ارتقای مهارت های کارآفرینی دانشجویان اجرا می شود.

محمد هادی عسکری افزود: در طرح کمند ایده و خلاقیت دانشجویان دختر برای ورود به فضای کسب و کار شناسایی و پس از بررسی و داوری به فضای حرفه ای کسب و کارمعرفی می شوند.

وی اظهار کرد: با هدف مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر تفاهم نامه ای با صندوق نوآوری امید امضا شده که با پرداخت تسهیلات به تیم های منتخب رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان اجرای طرح کمند ایده های دانشجویان دختر منجر به کارآفرینی آن ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر در دانشگاه حکیم سبزواری

برگزاری اولین رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر در دانشگاه حکیم سبزواری