مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:202020-10-28اجتماعي

همدلی با مشارکت مردم آذربایجان شرقی معنا می شود/ مهربانی پایان ندارد


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی مشارکت مردم شریف استان در تکمیل پازل همدلی را در راستای تهیه و توزیع لوازم تحریر برای دانش آموزان تحت پوشش ستودنی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف با اعلام اهداف برگزاری پویش پازل همدلی، اظهار داشت : پازل همدلی بزرگترین چیدمان مهربانی را در استان آذربایجان شرقی رقم زد که طی آن مردم شریف و خیر آذربایجان شرقی به نوعی در این کار خیرخواهانه سهیم شدند.

وی ضمن قدردانی از نیکوکاران و خیران استان در تکمیل پازل همدلی، از دیگر علاقه مندان و نوع دوستان خواست تا در فرصت اندک باقی مانده با خرید قطعه ای از این پازل  در این همدلی بزرگ سهیم شوند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه قیمت هر قطعه در این طرح 10 هزارتومان است، گفت: طرح پازل همدلی از اواسط مهرماه 99 آغاز شده است و تا 9 آبان ماه امسال ادامه دارد.

 جواد ایمانزاده معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی نیز با  اشاره به اجرای پویش پازل همدلی در زیرمجموعه طرح ایران همدل که ابتکار بهزیستی کشور است، گفت: هدف از اجرای این طرح، تأمین بسته های نوشت افزاری برای کودکان نیازمند است.

 وی با بیان اینکه این پویش با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود راه اندازی شده است، ادامه داد: در این پویش پازلی از نقشه ایران با 600 هزار قطعه تهیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی با مشارکت مردم آذربایجان شرقی معنا می شود/ مهربانی پایان ندارد

همدلی با مشارکت مردم آذربایجان شرقی معنا می شود/ مهربانی پایان ندارد