مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:152020-10-28پزشكي

تشکیل قرارگاه کرونا در اردبیل/روزهای سخت کرونایی در پیش است


ایجاد قرارگاه ستاد کرونا بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بسیار ارزشمند است و در روزهای آینده نیز قرارگاه استانی آن در اردبیل تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنامجو عصر چهارشنبه در جلسه کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ا اشاره به وضعیت افزایشی موارد ابتلاء به بیماری را بسیار ارزشمند دانست و افزود: با توجه به اینکه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی در راستای مراقبت و درمان بیماران کرونا نقش اساسی داشت، تشکیل این قرارگاه لازم بود تا در سایر جوانب مدیریت و برنامه ریزی این بیماری نیز مداخله شود.

استاندار اردبیل از تشکیل قرارگاه استانی در روزهای آینده خبر داد و گفت: ایجاد محدودیت ها و نظارت های بیشتر از جمله برنامه های مهم این قرارگاه خواهد بود تا بتوانیم سیر صعودی کرونا در اردبیل را کنترل کنیم.

بهنامجو تاکید کرد: تا زمانی که دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود همچنان روند ابتلاء به این بیماری رو به افزایش بوده و باعث بروز مشکلات زیادی در جامعه و کادر درمان و امور مراقبت بیماران می شود.

در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا غیرقابل کنترل می شود سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به افزایش موارد بستری به بالای 350 بیمار گفت: این افزایش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه کرونا در اردبیل/روزهای سخت کرونایی در پیش است

تشکیل قرارگاه کرونا در اردبیل/روزهای سخت کرونایی در پیش است