مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-28سياسي

سردار جلالی: بهداشت محوری را برای مقابله با کرونا جایگزین درمان محوری کنیم


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی انتصاب عبدالرضا رحمانی فضلی را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تبریک گفت.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی انتصاب عبدالرضا رحمانی فضلی را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: برادر گرانقدر جناب اقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پس از تدبیر مقام معظم رهبری موجب خرسندی اینجانب گردید.

سازوکار قرارگاه پدافند زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا بر این مهم تاکید داشت که وزارت کشور با توجه به ساختارسازی چند ساله در حوزه فرماندهی مقابله با بحران های غیرطبیعی توانایی بسیار بالایی برای ایجاد یک رویه واحد و پویا برای مقابله با شیوع این ویروس دارد.

بر این باوریم با توجه به فقدان درمان و واکسن مشخص برای بیماری کرونا در شرایط فعلی نیز استراتژی مدیریتی مقابله با شیوع ویروس کرونا باید از درمان محوری به بهداشت محوری با تاکید بر نظم و انسجام عمومی تغییر کند تا بار درمان محوری از روی دوش پزشکان و پرستارانی که از ابتدای شیوع کرونا، جانانه و مجاهدانه با ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: بهداشت محوری را برای مقابله با کرونا جایگزین درمان محوری کنیم

سردار جلالی: بهداشت محوری را برای مقابله با کرونا جایگزین درمان محوری کنیم