مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-28سياسي

عدالت اجتماعی در شهرک عزیزی شهرقدس محقق نشده است


معاون فرهنگی و اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران با تأکید بر اینکه عدالت اجتماعی در شهرک عزیزی شهرقدس محقق نشده است، گفت: منطقه کم برخوردار شهرک شهید عزیزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، سردار سیدباقر سادات حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران در بازدید میدانی از شهرک شهید عزیزی شهرستان قدس، اظهار کرد: عدالت اجتماعی یکی از کارهای اصلی انقلاب اسلامی بوده که این موضوع در این منطقه محقق نشده است.

وی گفت: خدمت به مردم از اصلی ترین شعار انقلاب اسلامی بوده و خدمت به محرومان در درجه اول یک وظیفه و توفیقی است که خداوند به افراد برگزیده خود می دهد.

  معاون فرهنگی و اجتماعی قرارگاه ثارالله تهران با تأکید بر کار کردن با اخلاص و استفاده از ظرفیت جهادی، بیان کرد: کار کردن در مناطق کم برخوردار نیازمند روحیه بسیجی و انقلابی است و مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با روحیه جهادی در این مناطق عمل کرده و حق جهاد را ادا کنند.

  سردار سادات حسینی با اشاره به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز شلمچه ما شهرک عزیزی بوده و این منطقه میدان جهادی دیگر است.

  وی ادامه داد: مسائل اجتماعی و امنیتی در هم تنیده شده است و مسئله فقر، معتادان متجاهر و دیگر مسائل صرفاً آسیب اجتماعی نیست و یک تهدید امنیتی محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اجتماعی در شهرک عزیزی شهرقدس محقق نشده است

عدالت اجتماعی در شهرک عزیزی شهرقدس محقق نشده است