مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-28سياسي

بهره برداری از فاز اول کارخانه نوآوری یزد در ایام دهه فجر


رییس منطقه ویژه علم و فناوری یزد از بهره برداری فاز اول کارخانه نوآوری یزد در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: عملیات مرمت و بازسازی فاز اول کارخانه نوآوری یزد تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته و برای جذب استارت آپ ها، - شرکت های دانش بنیان و فناور به منظور استقرار در فضاهای کار اشتراکی، فراخوان عمومی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مهدی رحمانی، مدیر عامل کارخانه نوآوری یزد با اعلام این خبر، اظهار کرد: کارخانه نوآوری استان یزد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در عرصه ای به مساحت 17 هزار متر مربع واقع در بافت تاریخی مرکز استان به عنوان دومین کارخانه نوآوری کشور در حال راه اندازی است و تاکنون عملیات مرمت و بازسازی آن 60 درصد پیشرفت داشته است.

رییس منطقه ویژه علم و فناوری یزد در مورد برنامه های این کارخانه نیز توضیح داد و گفت: کارخانه نوآوری یزد ترکیبی از شتابدهنده ها و فضاهای کار اشتراکی است.

زیرساخت فیزیکی کارخانه در حال آماده سازی است اما اتفاق مهم حضور ذینفعان و بازیگران اکوسیستم نوآوری برای تعامل با هم است.

بر این اساس فراخوانی منتشر کردیم و از تمامی بازیگران این حوزه یعنی صاحبان ایده، کارآفرینان و صاحبان سرمایه دعوت می کنیم که در این کارخانه حضور یابند و برای توسعه شکل گیری اقتصاد دانش بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول کارخانه نوآوری یزد در ایام دهه فجر

بهره برداری از فاز اول کارخانه نوآوری یزد در ایام دهه فجر