مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-28سياسي

اقدامات سپاه در کمک به اقشار نیازمند کردستان قابل تقدیر است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: سپاه بیت المقدس در راستای اجرای منویات رهبری با برگزاری 5 مرحله کمک مومنانه سطح گسترده ای از نیازمندان جامعه در این استان را پوشش داده که قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی زاده عصر امروز در پنجمین مرحله اجرای طرح در جهان بشریت به ویژه اقشار نیازمندان جامعه در شرایط سختی به سر می برند که باید با کمک و حمایت از آنها زمینه را برای عبور از این وضعیت فراهم سازیم.

وی افزود: مردم باید آنچه در سیره پیامبر است را در مسیر کمک به همدیگر به صورت عملی نشان دهند که البته در این مدت اتفاقات بسیار خوبی در این ایام شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران در سراسر کشور به ویژه مردم نوعدوست و فهیم استان کردستان همواره خیرخواه همدیگر بوده و در کمک به همنوعان ید طولا و سابقه درخشانی دارند.

وی گفت: اقدامات تمام حوزه ها و دستگاه ها و مردم در راستای کمک به نیازمندان قابل تقدیر است.

نصراللهی زاده همچنین اقدامات سپاه کردستان در زمینه اجرای طرح شغل خود را از دست داده و از سوی هیچ دستگاه و خیری مورد حمایت قرار نگرفته اند، گفت: این انتظار از افراد متمکن و خیرخواه جامعه وجود دارد در این راستا ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سپاه در کمک به اقشار نیازمند کردستان قابل تقدیر است

اقدامات سپاه در کمک به اقشار نیازمند کردستان قابل تقدیر است