مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-28سياسي

سگ گردانی ممنوع، سگ گردی مجاز!!


درحالی که بر اساس قانون، سگ گردانی در سطح معابر و خیابان های اصلی شهر ممنوع بوده و حتی در حمله سگ صاحب دار به دیگران، صاحب سگ مقصر است؛ اما انگار گردش آزادانه سگ های بدون صاحب در خیابان ها و کنار مردم آزاد بوده و اگر به مردم نیز آسیبی در این زمینه وارد شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مجید جعفری مقدم فعال رسانه ای در یادداشتی به ابعاد مختلف مسئله تردد سگ های ولگرد در سطح معابر و خیابان های اصلی شهر و نبود متولی برای رفع این معضل پرداخته و خواستار ورود جدی دستگاه های نظارتی همچون قوه قضاییه به منظور واکاوی این پدیده ناهنجار شده است.

در این یادداشت آمده است: بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلا صاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد را از وظایف شهرداری دانسته است.

همچنین بر اساس دستورالعمل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی بر کنترل جمعیت سگ های ولگرد، کارگروهی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی باید در این زمینه با وظایف مشخص تشکیل شود که در سطح شهرستان این کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان متشکل از فرماندار، شهردار، رییس اداره حفاظت محیط زیست، رییس مرکز بهداشت، نماینده نیروی انتظامی، نماینده دادستان، رییس اداره دامپزشکی، بخشدار، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ گردانی ممنوع، سگ گردی مجاز!!

سگ گردانی ممنوع، سگ گردی مجاز!!