مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-28پزشكي

راهکار هایی برای رشد و استحکام ناخن ها


بسیاری از افراد از شکنندگی یا رشد نامناسب ناخن ها گلایه دارند و با برخی راهکارها می توان به رشد و استحکام ناخن ها کمک کرد.

- در بین بانوان ناخن های بلند طرفداران زیادی دارد و زیبایی را به دستان شما هدیه می کند، اما برخی از افراد بنا به دلایلی رشد ناخن هایشان مناسب نیست و به همین خاطر به سمت کاشت ناخن می روند کهاین کار سبب بروز بیماری های قارچی، پوستی و از بین رفتن ناخن ها می شود، اما با رعایت چندین نکات ساده می توان به رشد و استحکام بیشتر ناخن ها کمک کرد و از شر کاشت ناخن و عوارض بعد از آن رها شد.

مصرف بیوتین باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که رشد ناخن ها و موهایتان کم است یا ناخن هایتان سریع می شکنند، این نشانه کمبود میزان بیوتین در بدن شماست.

برای دریافت بیوتین می توانید از مواد غذایی و خوراکی هایی شامل تخم مرغ، آجیل حبوبات و غلات سبوس دار، موز و قارچ استفاده کنید.

عدم استفاده مکرر از لاک بسیاری از افراد عادت دارند تا همیشه ناخن های دستشان لاک داشته باشد یا حتی برخی براین باورند که با زدن لاک می توانند از شکستن ناخن هایشان جلوگیری کنند، اما هرگز این چنین نیست.

هرچند لاک پوششی زیبا برای ناخن های شما به حساب می آید، اما مانع از گردش اکسیژن در ناخن ها و درنهایت سبب خشکی ناخن ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار هایی برای رشد و استحکام ناخن ها

راهکار هایی برای رشد و استحکام ناخن ها