مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-28پزشكي

توضیحات کرمانپور در مورد مرگ 3 بیمار بر اثر دستکاری دستگاه اکسیژن


مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به دستکاری دستگاه اکسیژن از سوی پرسنل یکی از بیمارستان های تهران که باعث مرگ 3بیمار کرونایی شده است گفت: - چه اتفاقی افتاده است و خیلی راحت می توان قضاوت کرد اما این که کسی در icu کاری کرده باشد را نمی توان صراحتاً تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مدارا، دکتر حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به دستکاری دستگاه اکسیژن از سوی پرسنل یکی از بیمارستان های تهران که باعث مرگ 3بیمار کرونایی شده است گفت: این موضوع مربوط به یک کارمند تاسیسات در بیمارستان است و مربوط به پزشک و جامعه پزشکی نمی شود و بنابراین موضوع به نظام پزشکی ارتباطی پیدا نمی کند و اصول سازمان نظام پزشکی اجازه ورود به این موارد را هم ندارد.

وی ادامه داد: دادسرای پزشکی مربوط به جامعه پزشکی است و کسانی که از پزشکان شاکی باشند به دادسرا مراجعه می کنند اما در خصوص کارمندان و حتی پرستاران که عضو سازمان نیستند اقدامی انجام نمی شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: ظاهر صحبت ها درست است و معمولا 2_3 دستگاه بستگی به وضعیت بیمارستان در مدار قرار می گیرد که اکسیژن به صورت دائم تامین باشد و در صورت افت اکسیژن مسئول مربوطه را از طریق آلارم دستگاه صدا می زنند تا موضوع را بررسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات کرمانپور در مورد مرگ 3 بیمار بر اثر دستکاری دستگاه اکسیژن

توضیحات کرمانپور در مورد مرگ 3 بیمار بر اثر دستکاری دستگاه اکسیژن