مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-28اقتصادي

برای صادرات دو میلیارد دلاری در سال آینده، برنامه ریزی کنیم


باید از مجلس و وزارت خارجه بخواهیم تا آخر سال آینده دو میلیارد دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی داشته باشیم و برای آن برنامه ریزی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، بهمن عشقی در نخستین نشست شورای سیاست گذاری و هماهنگی صدور خدمات فنی و مهندسی و صنعت احداث کشور گفت: امروز باید از اتاق تهران بخواهیم چهار کشور را برای صدور خدمات فنی و مهندسی مشخص کندو از همه بخواهیم در این راه ما را یاری کنند.

وی گفت: باید از این فرصت استفاده کنیم و آن را مغتنم بشماریم و همزمانی و اشتراک زمان دولت و مجلس را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.

دبیرکل اتاق تهران افزود: با وجود مهندسان زیادی که در کشور داریم که هم اکنون حقوق سه تا چهار میلیونی دریافت می کنند در حالی که هزینه زیادی برای تربیت آن ها صرف شده، می توانیم از ظرفیت آن ها در طرح های سایر کشورها استفاده کنیم تا هم برای آن ها و هم کشورمان ارزآور و پول ساز باشند.

عشقی گفت: اگر دولت کار را به بخش خصوصی واگذار کند نتیجه خوبی خواهد گرفت به طور مثال ماسک در اوایل امسال هر عدد سه هزار تومان بود، اما از زمانی که اعلام شد هر کس می تواند ماسک تولید کند قیمت آن به 1,000 تومان کاهش یافت، این موضوع در زمینه الکل نیز مصداق دارد پس نشان می دهد وقتی کار را به بخش خصوصی و تولید انبوه بسپاریم قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صادرات دو میلیارد دلاری در سال آینده، برنامه ریزی کنیم

برای صادرات دو میلیارد دلاری در سال آینده، برنامه ریزی کنیم