مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-28پزشكي

تاخت و تاز کرونا در پلدختر/ افزایش روزانه شمار مبتلایان


رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر با اشاره به تاخت و تاز کرونا در این شهرستان، گفت: آمار حاکی از افزایش روزانه شمار مبتلایان است.

- علی صفدر سیاوشی در گفت و گو با است، گفت: سلامتی مردم اولویت اول شبکه بهداشت و درمان و حائز اهمیت است، انتظار مدافعان سلامت از مردم و مسئولان اعمال محدودیت های بیشتر اجتماعی بوده تا موج سوم کرونا در شهرستان فوق پر خطر پلدختر با کمترین آسیب به پایان برسد.

وی، مقابله با کووید 19 را نیازمند عزم همگانی دانست و افزود: بیماران و افراد تماس یافته با آنها به صورت زودرس شناسایی و جداسازی شوند تا بتوان این ویروس جهش یافته و ناشناخته را کنترل و به تبع از افزایش بیماری در شهرستان جلوگیری کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر، یادآور شد: ماندن در خانه، رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش های همگانی در فراگیری برخی مهارت های پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و قدردانی مردم از کادر درمان است.

سیاوشی، گفت: استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی، شستن دست ها، پرهیز از ترددهای غیرضروری، ماندن در خانه و جلوگیری از برپایی مجالس شادی و عزا به کاهش و مهار موج سوم کرونا کمک می کند و مردم باید این موارد را جدی گرفته و رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت و تاز کرونا در پلدختر/ افزایش روزانه شمار مبتلایان

تاخت و تاز کرونا در پلدختر/ افزایش روزانه شمار مبتلایان