مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-28سياسي

سخنان دلگرم کننده آقای دادستان برای تولیدکنندگان/ منع توقیف در راه تولید


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با سخنان دلگرم کننده ای برای حمایت از تولیدکنندگان، منع توقیف در راه تولید را یکی از مهم ترین سیاست های دستگاه قضایی در این استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی پیش ازظهر امروز در نشست شورای قضایی استان سمنان که در سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای دستورالعمل اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و تلاش برای رفع موانع تولید، ستادی در تهران و در بدنه دستگاه قضایی تشکیل شده است و متناظر آن، ستادی نیز در مراکز استان ها مستقر می شود.

او ادامه داد: وظایفی برای ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و اعضای آن در نظر گرفته شده است که باید بیش از گذشته به آنها توجه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان اضافه کرد: اداره کل بازرسی استان سمنان، یکی از وظایف مهمی که در این زمینه بر عهده دارد، اقدام در زمینه شناسایی و برخورد با سوء جریانات اقتصادی است.

ابراهیمی گفت: نظارت بر فرآیندها و شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد برای جلوگیری از فساد، شناسایی موانع صدور مجوزهای کسب وکار، اطاله صدور مجوزها در حوزه اقتصادی، شناسایی قصور دستگاه های دولتی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی می شود، نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان دلگرم کننده آقای دادستان برای تولیدکنندگان/ منع توقیف در راه تولید

سخنان دلگرم کننده آقای دادستان برای تولیدکنندگان/ منع توقیف در راه تولید