مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-28اقتصادي

هزینه هر نشست و برخاست ایرتاکسی 9 هزار کیلویی در مهرآباد 12 دلار


دولت تعرفه های جدید هوانوردی عمومی و همچنین خدمات پاویون و نیز پروازهای عبوری را به وزارت راه و شرکت فرودگاه ها با هدف افزایش رقابت پذیری و توسعه هوانوردی عمومی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری مصوبه 27 مهر هیئت دولت در خصوص آیین نامه اجرایی جدید ماده 63 قانون وصول برخی درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین مصوب سال 1373 در خصوص وصول درآمدهای خدمات فرودگاهی را به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

بر اساس این آیین نامه، هزینه خدمات فرودگاهی برای رونق هوانوردی عمومی اعم از مسافری، آموزشی، باری و هواپیماهای شخصی با وزن حداکثر 9 هزار کیلوگرم هنگام برخاست، که به حساب شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران واریز می شود، با تخفیف روبه رو شده است.

هواپیماهای نظامی، همچنین هواپیماهای غیر نظامی دارای مجوزهای خاص و هواپیماهای اختصاصی مقامات درجه یک (رؤسای دیگر کشورها) از پرداخت خدمات فرودگاهی معاف هستند.

بر اساس این آیین نامه، فرودگاه های امام خمینی (ره)، مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، تبریز و آبادان گروه یک، بندرعباس، کرمانشاه، یزد، کرمان، بوشهر، رشت، زاهدان، ساری و ارومیه گروه دو و سایر فرودگاه های کشور، گروه 3 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه هر نشست و برخاست ایرتاکسی 9 هزار کیلویی در مهرآباد 12 دلار

هزینه هر نشست و برخاست ایرتاکسی 9 هزار کیلویی در مهرآباد 12 دلار