مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-28سياسي

پروژه های محرومیت زدایی سپاه در 8 دهستان لرستان اجرا شد


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان از اجرای پروژه های محرومیت زدایی در هشت دهستان محروم توسط این قرارگاه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباس علیشاهی امروز چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با برخی دستگاه های اجرایی استان، با اشاره به ورود این قرارگاه برای محرومیت زدایی در استان، اظهار داشت: در این راستا خوشبختانه اقدامات و همکاری خوبی بین این قرارگاه و دستگاه های اجرایی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون با استفاده از امکانات دستگاه ها، خیران و سپاه اقدامات زیرساختی مطلوبی در هشت دهستان استان انجام شده است، گفت: در این راستا بیش از 60 میلیارد اعتبار هزینه شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان، تصریح کرد: ایجاد این زیرساخت ها در هشت دهستان، تا پایان سال به 12 دهستان ارتقا پیدا می کند.

سردار علیشاهی با بیان اینکه تا کنون 20 امام روستا در مناطق محروم از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه مستقر شده است، ادامه داد: اجرای پروژه های عمرانی در زمینه های مختلف ساخت خانه بهداشت، درمانگاه، جاده، پل و… موجب شده که شاهد بازگشت روستاییان به ا حاشیه شهرها به روستاها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های محرومیت زدایی سپاه در 8 دهستان لرستان اجرا شد

پروژه های محرومیت زدایی سپاه در 8 دهستان لرستان اجرا شد