مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-28اقتصادي

سوءاستفاده از ارز 4200 تومانی خیانت است/ مسئولان منافع خود را فدای مردم کنند


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه سوءاستفاده از ارز 4200 تومانی خیانت به کشور است، گفت: رویکرد جدی دولت تامین به وفور کالاهای اساسی و نظارت دقیق بر قیمت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه کارگروه تنظیم بازار و کالاهای اساسی ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

جهانگیری در این جلسه با اشاره به افزایش قیمت برخی اقلام و کالاهای اساسی، گفت: لازم است دستگاههای اجرایی و نظارتی به خصوص ستاد تنظیم بازار و سازمان تعزیرات حکومتی نظارت جدی و مستمر بر اجرای تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری کالاها داشته باشند چراکه اگر بر روند اجرای مصوبات نظارت و کنترل وجود نداشته باشد، قیمت گذاری کالاها در حقیقت مفهومی ندارد.

معاون اول رییس جمهور ضمن انتقاد از عدم اجرای تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری کالاهای اساسی اظهار داشت: رویکرد جدی دولت این است که کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم باید به وفور در بازار موجود و تحت کنترل و نظارت دقیق باشد و وقتی تصمیمی برای تعیین قیمت یک کالا اتخاذ می شود باید با جدیت و تا اجرای کامل پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه تخصیص ارز 4200 تومانی باید با حساسیت انجام شود، افزود: با توجه به اختلاف زیاد قیمت ارز 4200 تومانی با ارز آزاد، باید هم نظارت و هم تعزیرات در تامین این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده از ارز 4200 تومانی خیانت است/ مسئولان منافع خود را فدای مردم کنند

سوءاستفاده از ارز 4200 تومانی خیانت است/ مسئولان منافع خود را فدای مردم کنند