مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-28سياسي

مشارکت 60 مسجد اراک در طرح آب رسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان


دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: 60 مسجد در شهر اراک در طرح آب رسانی به روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان با عنوان «نذر طفل رباب» مشارکت کردند.

- اراک - دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: 60 مسجد در شهر اراک در طرح آب رسانی به روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان با عنوان نذر طفل رباب مشارکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا تاج آبادی روز چهارشنبه در نشست جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی با مسئولین شهرداری اراک اظهار کرد: جبهه فرهنگی اجتماعی بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و جبهه ای مردمی است و در مرحله سوم کمک رسانی به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان با هدف آبرسانی به روستاهای محروم از آب آشامیدنی مشارکت کرده است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به بازدیدهای به عمل آمده جهادگران جبهه فرهنگی اجتماعی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان مشخص شد که 1300 مورد از این روستاها با مشکلات بهداشتی آب شرب مواجه هستند که با همکاری مسئولین و شرکت آب و فاضلاب منطقه و کمک های مردمی عملیات لوله گذاری در روستاهای مربوطه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 60 مسجد اراک در طرح آب رسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان

مشارکت 60 مسجد اراک در طرح آب رسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان