مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-28بين الملل

حمایت سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی از شهرک سازی ها


علی رغم ادعای مقامات کشورهای سازش کننده با رژیم صهیونیستی درباره به تعلیق درآمدن شهرک سازی ها در کرانه باختری، سفیر آمریکا در تل آویو گفت که این کشور برای ساخت شهرک در کرانه باختری مشکلی نمی بیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید فریدمن سفیر آمریکا در تل آویو، امروز (چهارشنبه) با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک توافق امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره ، سفیر آمریکا در این خصوص گفت: در ساخت شهرک ها در کرانه باختری، مشکلی نمی بینیم .

شبکه الجزیره در ادامه گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سفیر آمریکا توافقی برای گسترش دامنه همکاری های عملی مشترک امضا کرده اند که این توافق کرانه باختری و ارتفاعات جولان اشغالی را در بر می گیرد.

طبق این گزارش، این توافق عملا ممنوعیتی را که آمریکا برای تأمین مالی پروژه های صهیونیستی در کرانه باختری و ارتفاعات جولان وضع کرده بود، پایان می دهد.

در این گزارش همچنین آمده که نتانیاهو تأکید کرده است بدون دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا توافق سازش با کشورهای عربی صورت نمی گرفت.

این اظهارات در حالی است که مقامات اماراتی در پس امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که تل آویو پس از این توافق، اجرای طرح اشغال کرانه باختری به حالت تعلیق در خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی از شهرک سازی ها

حمایت سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی از شهرک سازی ها