مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-28سياسي

واکنش آیت الله رشاد به توهین مکرون و سکوت مسئولان کشور


آیت الله رشاد توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد و گفت: قوای سه گانه در برابر این توهین موضع گیری کرده و کالاهای فرانسوی را تحریم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی اکبر رشاد، ظهر امروز پیش از آغاز جلسه درس خارج در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی و حمایت مکرون از این اقدام بی شرمانه، اظهار داشت: جامعه غرب بارها به اسم آزادی و دموکراسی حرمت و حریم ملت ها و اعتقادات آنان را مورد تعرض قرار داده و در سال های اخیر این وقاحت و بی شرمی علیه مقدسات ملل مختلف خاصه مسلمانان بارها تکرار شده است.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران با طرح این پرسش که آیا هتاکی و بی حرمتی به مقدسات و اعتقادات ملت های مسلمان آزادی معنا می شود؟ پاسخ داد: آزادی زمانی آزادی معنا می شود که با متعلق خود سنخیت داشته باشد، آزادی به معنای حق جویی و حق گویی است و هتاکی آزادی بیان نیست بلکه نقض آزادی است.

آیت الله رشاد نقض حریم و حرمت افراد و جامعه را غیر اخلاقی و ناقض حقوق آزادی و امنیت ملت ها دانست و گفت: بعضا بسیاری از این اهانت ها تدبیر شده و با حمایت دولت های غربی توسط نشریه و یا رسانه های آنان به اسم آزادی صورت می پذیرد.

وی با خطاب قرار دادن مکرون، عنوان کرد: آیا مکرون که مدعی آزادی است به مسلمانان فرانسه که بیشتر آنان تبعه همان کشور هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله رشاد به توهین مکرون و سکوت مسئولان کشور

واکنش آیت الله رشاد به توهین مکرون و سکوت مسئولان کشور