مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-28دانش

نتایج نهایی پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد


فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی منتشر شد.

- فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نتایج نهایی پذیرش در کدرشته محل های دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی (مهرماه سال 1399) در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته های تحصیلی گروه های آموزشی دوره های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده اند، براساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

پذیرفته شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد از روز یکشنبه 11 آبان 99 به سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی http://edu.

uast.

ac.

ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک لازم و با توجه به نشانی تعیین شده به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

نتایج نهایی پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد