مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-28سياسي

ارتقاء یگان های نیروی زمینی سپاه مستقر در مناطق مرزی در صورت نیاز


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر لازم باشد حضور یگان های نیروی زمینی سپاه را در مناطق مرزی ارتقا می دهیم چرا که در تامین امنیت و آرامش مردم تعارف نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد پاکپور در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز هدف از این سفر را اطمینان کامل از امنیت مردم مرزنشین این استان به ویژه در مناطق مرزی بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز اعلام کرد و گفت: هرگونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به امنیت و آرامش مردم کشورمان با کسی تعارف نداریم، افزود: هیچ تغییری در ژئوپلیتیک مرزها را نمی پذیریم و این موضوع خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است بنابراین اگر لازم باشد حضور یگان های نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی ارتقا پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه از نخستین روزهای درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد و زیر نظر داشته و اقدامات و تقویت های لازم متناسب با شرایط پیش آمده انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء یگان های نیروی زمینی سپاه مستقر در مناطق مرزی در صورت نیاز

ارتقاء یگان های نیروی زمینی سپاه مستقر در مناطق مرزی در صورت نیاز