مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28سياسي

مقابله با ساخت و سازغیر مجاز در مازندارن با جدیت انجام می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز استان با بیان اینکه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان مازندران با جدیت در حال پیگیری و انجام است، تصریح کرد: پیشگیری بهترین راه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است و در دو ماه گذشته جلسات منظمی برای بخشداران و دهیاران برگزار شد تا از قوانین مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز آگاه و مطلع گردند.

رازجویان، سازمان نظام کاردانی مهندسی را یکی از بازوان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم اراضی و زمین های کشاورزی استان به خانه دوم مسافرین تبدیل شود.

وی با اشاره به عدم آگاهی بعضی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در حفظ اراضی کشاورزی و باغ های روستایی، افزود: تخریب اراضی کشاورزی و جنگلی در نهایت منجر به تخریب زیست محیطی و افزایش مشکلات زباله در استان مازندران می شود.

معاون استاندار مازندران افزود: مازندران یک استان گردشگرپذیر است لذا توسعه زیرساخت ها و امکانات در این استان ضروری است اما نباید زمین داران سابق به سرایه داران فعلی تبدیل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ساخت و سازغیر مجاز در مازندارن با جدیت انجام می شود

مقابله با ساخت و سازغیر مجاز در مازندارن با جدیت انجام می شود